Skrivet den: 2010-09-22 Klockan: 11:03:29

22 september 2010 Spam Godbye....förhoppningsvis

Jag ska bara tala om att jag har ätigt frukost i lugn o ro, själv framför datorn, för kanske första gången på 100 år. Lillstumpan somnade i vagnen när vi lämnade av Guldklimpen på skolan och har sovit sedan dess. Till och med fortsatte hon att sova när vagnen kom hem och stannade - MIRAKEL!!!
Fast lägger jag mig i soffan för att sova en sväng så vaknar hon säkert....
För vi har haft en tuff natt med snor och ingen lust att sova så hon är nog slut, jag är det i alla fall.

I går fick jag följa med en kompis till en babybutik här i Las Palmas. Hon och en annan kompis hade bestämt sig för att de skulle ge mig en bärsele i babypresent. Så den fick jag prova ut och välja färg.
Jättebekväm och jättedyr...hu...men skitsnygg, eller hur?
Lillskatten somnade på en gång när hon provade den i affären och det måste ju vara ett bra betyg.


Bild från hemsidan www.trapitosynudos.com

Ha ha ni skulle ha sett oss. Två nyblivna mammor med var sin bebis på stan. Var det inte den ena som skrek så var det den andra. Och var det inte den ene som ammade så var det den andra. Vakten i parkeringshuset fick sig en rejäl tuttshow när vi var tvugna att amma mitt på parkeringen och på hemvägen var det en kakafoni i bilen av trötta bebisar som skrek på man och gos. Man blir ju helt nipprig när man kör och bebisarna börjar gråta. C höll på att köra in i häcken på en bromsande bil för koncentrationen brast. Men det finns ju inget man kan göra. Det är bara att köra på och skynda sig hem. Men babygråt är det värsta jag vet. Mjölken rinner till bara jag tänker på det...

En anna sak.
Jag har ju haft problem med mitt Hotmailkonto. Rätt vad det är så har det skickat ut en massa skräpmail till alla mina kontakter. Pinsamt för en del av dem är inte kompisar utan jobbkontakter eller något annat allvarligt. Och här sitter jag och skickar virus till folk.
Men nu har äntligen Hotmail svarat på problemet:
http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=1fe6ed3e-eef6-4c57-933f-f3c408f1c5c1




Så jag har gjort så.
Gör det du också om du fått mail från mig eller märker nått annat skumt.
Om du i fortsättningen får skumma mail från mig. Säg till mig då för du är jag inte så "botad" som jag har trott.

Nu ska jag borsta tänderna.
Hej!
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0