Skrivet den: 2010-10-31 Klockan: 13:18:17

31 oktober 2010 Grattis mamma!!!

I dag för ett x antal år sedan så föddes en liten flicka som idag både är mamma och mormor av de bästaste sorter.
Tyvärr kan jag inte vara där och varken ge grattispussar eller skära födelsedagstårta. Men vi skickar grattis härifrån Las Palmas till bästaste Helena.
GRATTIS!!! på födelsedagen.



Det är ju inte förens man själv blir mamma som man verkligen fattar vad det går ut på och det är inte förens nu på sista tiden som jag tycker att jag själv och min egna mor fått sådan kontakt som mor-dotter borde ha.
Det tycker jag är helt underbart och det enda sorgliga är att vi nu bor så långt borta från varandra. Annars tror jag att vi skulle ha de kanon tillsammans, för det har vi när hon kommer och hälsar på.

Tänk....


...för 37 år sedan var vi såhär.


....8 år senare blev vi såhär.

Och nu är det bara barnbarnen som gäller....ha ha.
Visst är vi söta.

Ännu en gång, grattis mamma och jag ringer sen. Nu ska vi på poolbarbecue och njuta av de sista solstrålarna innan hösten tar över här nere också.

På återskrivande
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0