Skrivet den: 2010-10-13 Klockan: 18:28:26

13 oktober 2010 I hetluften igen

Jag satt här i morse och skulle uppdatera bloggen om gårdagens jobbigheter när TV ringde.
Hej får vi komma och göra en intervjuv med dig?
Jag hade absolut glömt bort intervjun som dagstidningen gjort med mig förra veckan. Eftersom reportern sagt att artikeln skulle komma ut under helgen och den inte gjort det, så tänkte jag att då blev det väl ingen artikel, synd...

Men så ringde TV och det visade sig att IDAG, just idag så var jag, eller rättare sagt min kamp, på första sidan. Och nu ville förstås TV inte vara sämre, utan göra ett reportaje de också.
Så därför kom jag mig inte för med att blogga på min lediga morgontid.

Kommer ni ihåg min kamp för rättvisan?...>>>>
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2008/december/11-december-2008-min-kamp-for-rattvisan.html
Detta var för två år sedan. Nu var det dags att fräsha upp minnet igen.
Och så fick jag ju en anledning att föna och sminka mig, men fort gick det, de kom på en halvtimme. Irma var toppen, sov hela tiden och reportaget kom klockan 2.30 i eftermiddagens nyheter. Hela familjen bänkad i soffan för att se. Vi får se om det kommer på kvällsnyheterna också.
Glömde ju att ta kort på TVn när det sändes :)

Här kommer bilder från tidningen för den som kan spanska. Klicka för att få större bild.

          


Kommentarer
Postat av: monica

Hade det hänt något på svindlerifronten eftersom du blev intervjuad igen?

2010-10-15 @ 01:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0