Skrivet den: 2010-11-25 Klockan: 13:11:49

Ett skepp kommer lastat

.....eller det är ju egentligen ett plan som kommer lastat med prylar (nyttigheter) från kinesen i Las Palmas.

Nu har jag skickat ett paket med faster som är på väg hem till Svedala. Håll utkik och kontrollera hos mor för att komma över dessa otroligt käcka saker.
Bland annat:

BJ-trosorna
Jag hittade ett par snarlika BJ-trosor som håller in både här och där. + att man inte får några fula troskanter i rumpan. Dessa är stadigare och håller in mer än de förra. Kommer i 5 färger och jag har skickat två olika storlekar. Men man måste prova dem för de skilljer sig åt i storlekarna också. Och kom ihåg. Köp inte för små. Då rullar de ner sig över magen.




Nagellack för den modiga
...med glitter. Det finns i en massa olika färger. Men jag skickade bara tre på prov.





Volanghalsduk
....eller vad det heter. När de inte är raka utan mer som en volang som snurrar sig.





Och alla dessa kuddfodral
Lite blandat av de olika typerna som jag tyckte om.




Det var säkert mer i paketet men det kommer jag inte ihåg nu. Ni får kika i påsen.
Och kom i håg, det är mamma på Örnvägen som håller i prylarna....

Hej hopp, nu ska jag iväg och shoppa lite till.
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0