Skrivet den: 2010-07-14 Klockan: 20:50:33

14 Juli 2010 Varmt varmt varmt!

Man är inte kaxig nu, det vill jag lova.
Vi har det en smula varmt just nu och folk har ju varnat mig för att vara gravid under sommaren. Men jag har bara skakat på huvudet och inte trott nåt vidare på det. Jag är en riktig fryslort och svettas nästan aldrig. Men nu är det andra bullar.
Jag svettas som en galning, sover utan täcke på nätterna (det har väl aldrig hänt i hela mitt liv, täcket är min bästa vän), har jättesvullna ben o fötter och mår allmänt inte bra av detta.



De ser ju inte kloka ut, som små prinskorvar på ett par köttklumpar. Det gör inte ont men pirrar oskönt i skinnet.
Det spricker väl inte :-S?
Mer gravidberättande på hemsidan >>>yohanna.se

Vi pysslar på hemma. I helgen ska vi måla sovrummet. Det ska bli skönt att få det gjort. O håller som bäst på just nu att mögeltvätta tak och hörn, där vi har fläckar.

FOTBOLLEN!
Javisst måste jag nämna fotbollen. Det gick ju som det skulle och Holländarna fick på tuffsen. Det var nära men det gick. Och tur var väl det för de spelade riktigt fult och det var ingen rolig fotboll. Mest frisparkar och gula kort hela tiden. Det är inget spel det.
Vi var i södra delen med familjen och såg matchen och sedan brakade det STORA kalaset lös. Överallt så körde bilar och tutade med den spanska flaggan ut genom fönstrena. Folk ute på gatorna, badandes i fontänerna, festade fstän det var jobbardag efteråt och allmän kallabalik.
Helt underbart!



Om ni inte hör nått på ett tag så kan det ju ha hänt någonting.....ett besök kanske.....jag berättar så fort jag vet.
/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0