Skrivet den: 2010-12-26 Klockan: 11:37:53

26 december 2010 Jul från Örebro

God Fortsättning!
Jag ska försöka att återkomma under eftermiddagen/kvällen. Vi ska ut i folkvimmlet och titta på folk och ett tivoli som kommit till stan. Vi var inne och mös hela dagen i går = UNDERBART. Så idag behöver vi komma ut lite.

Men jag bjuder på lite jul i från min hemstad Örebro. Som tur är finns internet, som jag skrivit tidigare. Detta är en konsert från Stortorget som de ordnar varje år och sedan sänder på TV till jul. Fick ett tips om att min syster var med där, så då var jag ju tvungen att titta efter.
Visst det var hon!

Min syster är en riktig kameralus och dyker upp på de mest konstiga ställen. Förutom här i Las Palmas där hon bara hälsat på en gång och det för 7! år sedan.....det är väl inte så mycket glamour här nere kan man tro.;)

http://www.tv4play.se/noje/singelprogram_noje?title=o%2C_helga_natt&videoid=1184396

Min syster är en av de 4 dansarna, hon med det långa, mörka lockiga håret. Och visst, jag vet, hon är skitbra och jag är inte alls avis.....jag har det så glamourigt här hemma så, massvis med kändisar och glitterkläder...:)


Jag och min "kändissyster" Sara och jag är inte ett dugg avis....

...återkommer
/Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0