Skrivet den: 2010-12-15 Klockan: 10:38:40

15 december 2010 Julklappar, klappar & klappar

God Morgon!
Sannerligen att det är en GOD morgon idag. Jag har fått sova hela 3 timmar i sträck nu på morgonkvisten. Natten började mindre lovande och avlöpte sämre. Men vid 4?, tror jag, så somnade Irma in och sov ända tills 7.
Jag känner mig trött, men konstigt utvilad. Man kräver inte mycket nu för tiden...:)

Det blir en snabbis nu för jag ska göra det som jag hade planerat att göra igår. Nämligen ge mig ut på stan med barnvagnen och titta på lite klappar själv.
I lugn o ro.
Fast med Irma förståss. Men hon är en liten ängel när hon är vaken....upps...peppar peppar.

Om jag får tillfälle så återkommer jag i eftermiddag/kväll med bildreportage från Lussebullebaken som blev ganska lyckat.
En del gick som det skulle, annnat inte, men så är det ju.

Vi hörs....hoppas jag.

/Y

Mina hemodlade hyacinter för två år sedan. Jag längtar så efter dem. Det blir ingen riktig jul utan hyacinter. Men jag vet ett ställe som kan ha dem. Ska passa på att springa förbi där idag...hoppas, hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0