Skrivet den: 2010-08-04 Klockan: 14:33:33

4 augusti 2010 Ingenting än!

Ja det är verkligen sant. Det har inte hänt någonting än. En massa förvärkar men ingen bebis.
I dag är det tredje dagen över tiden och jag väntar fortfarande.
Mina föräldrar som är här och hälsar på börjar tappa sugen. De har redan varit här i en vecka och har bara en kvar.
Vad händer om det inte händer någonting innnan de åker?
Ledsamt.
Fastän barnmorskan, som  vi var hos i går för en sista kontroll sa att den kommer innan ni åker den 11:e.
Jag vet inte om hon var säker eller om hon bara ville muntra upp.

Alexander kom prick på den 40:de veckan. Eller vattnet gick då och han föddes dagen efter. Alla min mammas barn, alltså vi syskon föddes runt datumet och de säger att sånt är ärftligt.
Så varför kommer det ingen?

Är det för att jag inte har packat BB-väskan? - så det gör jag nu...
Är det för att jag inte rakat benen? - det gjorde jag igår....
Är det för att jag inte bäddat barnvagnen? - det får bli mitt nästa projekt.

Jag är inte så bra på det här, vänta och tålamod.
Kom nu då! Så vi får det gjort!

Så är det inte så kul att ha ont överallt och att inte orka med någonting (som om det skulle bli bättre efteråt, men det skuter man undan)...

Jag känner mig lite ledsen, men kan ju inte göra så mycket. Det kan vara hormoner också.
(mamma tycker jag ska hoppa lite hopprep)....

vi höres......
/Y

Kommentarer
Postat av: Ina

Den bästa färdknäppen är ju förstås...hmmm...om vi säger så här...det är något som O kan hjälpa till med;-)

2010-08-05 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0