Skrivet den: 2009-03-17 Klockan: 14:42:12

17 Mars 2009 Allt började så bra

I dag är det ju tisdag och på tisdagar är det min skriva-blogg-dag och jag hade verkligen tänkt att skriva idag.

Jag vaknade bra, efter en riktigt bra dröm, en sådan där som ger bra humör även efter att man vaknat.
Men så fick jag ett samtal som gjorde att det sket sig hela humörgrejjen och nu är jag på sådant dåligt humör att jag bara kan tänka på tråkiga saker.

Jag är trött på att kämpa för rättvisan.
Jag är trött på att bli behandlad som skit och att folk försöker att lura mig hela tiden.
Jag är trött på att söka jobb.
Jag är trött på att inte ha några pengar.
Jag är trött på att banta och ständigt vara sugen på saker jag inte får äta.
Jag är trött på att ha dåligt samvete för att jag äter saker som jag vet att jag inte borde.

Och sånt kan man ju inte skriva om, det är ju jättedeprimerande. Så jag skriver nog inte idag utan jag går nog och sätter mig på balkongen och solar lite. Vi har äntligen fått fint väder och varmt.

Tills dess ger jag er min länk till sveriges radios webradio med melodifest hela dagen lång. Det lyssnar jag på just nu när jag sitter vid datorn. Lite glad blir man ju av alla gamla melodifestivalgodingar....
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp

Hoppas att ni har en gladare dag.
/Y

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker du har en toppen blogg!

2009-03-17 @ 17:11:10
URL: http://pessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0