Skrivet den: 2009-04-28 Klockan: 14:49:02

21 april 2009 Veckans inlägg

Jag har äntligen tittat igenom alla avsnitten av melodifestivalen 2009. De har legat ute på svt.se i en månad och jag satt uppe tills den sista sekunden innan de tog bort avsnitten och tittade för att hinna se allt som hänt hemma hos er.
Nu är jag förberedd och kan vara med i disskutionerna om bidrag, uppförande och klädsel.



Här i dagarna såg jag att det började ett nytt program, ja nytt och nytt är det ju inte för de har ju hållt på varje år. En grupp kändisar/sångare som tittar igenom alla bidragen till eurovisionsfinalen. Men i år såg jag att det var nya "tyckare".
Jag ska se dem också om jag kommer till skott men nu är jag i alla fall förberedd inför den 12,14 och den 16 maj.
Som vanligt kommer vi att träffas hemma hos mig och sätta poäng och disskutera de olika bidragen.
Jag rapporterar.

Ja Alexander hade ju födelsedagskalar för ett par veckor sedan och jag har inte visat några foton från kalaset. Som vanligt så kommer det fler bilder på hemsidan. Men allt tar så himla lång tid för mig att göra. Med bara en timme för mig själv om dagen (då Alexander sover) så är det svårt att hinna allt som jag vill göra. Ni får ha tålamod.





Mina föräldrar har kommit på besök nu och ska stanna tillls den 9e maj.
Jag antar att tills de åker så kommer jag inte att skriva något. Vi ska ligga på playan och sola våra vita ben.
Vi höres senare!

/Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0