Skrivet den: 2008-12-24 Klockan: 11:58:04

24 December 2008 GOD JUL!

Från oss alla till er alla
en riktigt god jul och frid i sinne och hjärta!



Här kommer lite stämning från vårt vardagsrum igår kväll när vi klädde granen och provade skinkan.



Man har sagt mig att pappa får komma hem från sjukhuset idag, det blir den bästa julklappen. Nu ska jag ringa mamma och få det bekräftat. Även om jag inte får fira jul med dem så känns det i alla fall skönt att veta att de är tillsammans och att ingen ligger själv på ett sjukhus.

Själva ska vi äta jullunch när vår pappa/älskling kommer hem från jobbet.
Sedan kommer farmor och farfar för att fira jul här på kvällen.
Men först ska Alexander och jag ta oss ett julbad och bli riktigt rena. Så ska jag baka lite julbröd när Alexander sover.

Vi höres, ha det underbart!
Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0