Skrivet den: 2007-10-08 Klockan: 13:00:23

8 Oktober 2007 Även en småbarnsmamma....

.... kan se fotochic ut.
Detta kort är tagen av min jättesöta syster Emma i min andra jätteduktiga systers designhem (säj nu inte att du tar illa upp att jag kallar ditt hem för det, jag vet att du är jättestolt över ditt hus) i somras när vi var på besök.
Jag vill minnas att jag var rätt okammad, osminkad, trött och allmänt tjock och sladdrig. Men här på kortet ser jag riktigt chic ut och nästan stylad som inför en fotosesion.
Min Emma har verkligen en höjdarkamera och hon är jätteduktig på att ta kort. Jag har fått erbjudande om att byta Alexander mot kameran och har allvarliga funderingar :)

image111

Ibland kan man behöva lite uppmuntran och jag såg detta foto på Emmas blogg och snodde det helt fräckt.
Nu har jag lagat veckans barnmat och fryst in och det låter inte så glamoröst så det känns bra att jag i alla fall kan se glamorös ut ibland när andan faller på, och Emma är där med kameran.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du är jättefin jämt!

Och korten är ju lika mycket dina och Octavios som mina. Snart kommer en fotoskiva på posten och då kan du välja och vraka som du vill bland fotona.

Många kramar från lillasyster som saknar er!

2007-10-08 @ 20:41:33
URL: http://emmasfoton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0